5 nädal

nii mina siis katsetasin oma SCROM paketi loomist exe-ga

Alguses prrovisin oma paketti tööle saada reload scorm 1.2 player abil töö juures, mis ei tahtnud alguses õnnestuda, kuna mul jamas kord tulemüür kord ei hakanud lihtsalt niisama mängima

aga oh üllatust kui kodus tsekkasin algusest peale uuesti hakkas alluma süsteem

Üks vastus to “5 nädal”

  1. maire138 Says:

    Nii, Marko ….
    Kui sina saad oma protsendid minu kulul kätte, eks ma ürita siis sama ka sinuga teha ning sind julmalt enda huvides ära kasutada 😀

    Esiteks – mitu korda ma pean sulle rääkima, et tulemüür on sinu kaitseks! Sa ei TOHIGI töö juurest sellistesse kohtadesse ja selliste asjadega mängida saada. Aga mis puudutab seda, et sa kodus kohe kõik tööle said, siis ma arvan, et edaspidi ma enam oma mälupulgaga sinu arvutisse ei roni. Ma mäletan küll sinu arvuti probleeme baka ajal 😉

    Noh, minu puhul on nii, et mul pole kavas olnudki tulemüüri maha võtta, eriti just oma arvuti puhul … Kuid seeläbi võin ma järeldada, et minu töö peaks ka korras olema ja tänu tulemüürile ma seda player´it käima ei saanudki.

    Ma siiski jääksin oma paranoiade juurde ja välistaksin oma arvuti tühjaks tegemist. Ja sinul soovitaksin siiski tulemüüri üleval hoida!

Lisa kommentaar